باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد بونجاح در لیگ عربستان ۱۱ بازیکن پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شدند پیشکسوت داوری درگذشت پیشکسوتان خواهان اوسمار شدند استقلال فقط با ۶۰۰ تماشاگر در قائمشهر| شب سخت در ورزشگاه وطنی تمام بدهی‌های استقلال تعیین تکلیف شد| کسب مجوز حرفه‌ای آبی‌ها یحیی گل‌محمدی همچنان از پرسپولیس طلبکار بازارگرمی به سبک رضاییان و احمدزاده ستاره پرسپولیس همچنان سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود؟ سرلک در راه بازگشت به پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی استقلال تهران و نساجی| آغاز ۳ فینال نکونام تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال| ادامه کورس با استقلال
سرخط خبرها

صعود شهداب به نیمه نهایی جام رمضان|افشاردوست در کنار یاران طلوع کیان

  • کد خبر: ۱۰۴۸۲۹
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
صعود شهداب به نیمه نهایی جام رمضان|افشاردوست در کنار یاران طلوع کیان
تیم والیبال شهداب یزد راهی نیمه نهایی جام رمضان امارات شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال شهداب یزد که در جام رمضان امارات حضور دارد در ادامه رقابت‌ها سه بر یک تیم کوبایی‌ها را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات که جایزه نقدی یک میلیون و پانصد هزار درهمی دارد راه پیدا کرد. یاران طلوع کیان در این مرحله باید به صورت ضربدری با یکی از دو تیم ایتالیا یا برزیل که با نام اسپانسرهایی، چون زعبیل و امپراطور بازی می‌کنند پیکار کند.
تیم والیبال امپراطور (ایتالیایی ها) که سید موسوی را هم در ترکیب دارد پیش از این تیم ایرانیان متشکل از کیاوش حیدری، اشکان درخشان، مرصاد آقاجانی، محمد صادقی، یحیی قلیچ نیازی، ادریس دانشفر، علی یوسف پور و عماد جوینده را داشت سه بریک شکست داد.
گفتنی است محمود افشاردوست مدیر فنی شهدابی نیز راهی دبی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->